آموزش شارژ و تمدید سرویس از طریق موبایل

مشترک گرامی

برای شارژ و یا تمدید سرویس از طریق موبایل و با استفاده از USSD کد و بدون نیاز به اینترنت مراحل زیر را انجام دهید.

  • ابتدا از طریق سایت 1544.ir  و با استفاده نام کاربری و کلمه عبور اینترنت خود وارد پنل کاربری خود شوید.
  • پس از ورود به پنل مطابق تصویر بر روی گزینه "خدمات سرویس" کلیک کنید.

آموزش شارژ پنل آسیاتک از طریق موبایل

  • در قسمت خدمات سرویس جهت تدید زمان سرویس از گزینه "تمدید - تغییر سرویس" و برای خرید حجم اضافه از گزینه "خرید ترافیک" استفاده کنید.

آموزش شارژ سرویس آسیاتک از طریق موبایل

  • در این آموزش ما گزینه خرید ترافیک را انتخاب نموده و میزان حجم درخواستی را وارد مینماییم. سپس دکمه نارنجی رنگ را زده و پس از آن "ادامه" را انتخاب میکنیم

آموزش شارژ سرویس آسیاتک بویسیله موبایل

  • شما به صورت اتوماتیک به منوی مالی منتقل شده و مشخصات و مبلغ سرویس انتخابی شما در جدول نمایش داده میشود. برای ادامه کار ما به عدد درج شده در ستون "شناسه پرداخت" نیاز داریم.
  • دقت کنید که برای کلیه درخواستهای شما اعم از شارژ سرویس خرید حجم خرید آی پی و یا رزرو سرویس مشما میتوانید از طریق در اختیار داشتن "شناسه پرداخت " اقدام به پرداخت هزینه و فعال نمودن درخواست خود نمایید.

آموزش شارژ پنل آسیاتک از طریق موبایل

  • پس از به دست آوردن "شناسه پرداخت" حالا در گوشی تلفن همراه خود کد "*733#" را شماره گیری نمایید.

733

  • در منوی نمایش داده شده عدد 3 (پرداخت) را وارد نمایید و دکمه "send" را بزنید.

آموزش شارژ سرویس آسیاتک به وسیله موبایل

  • در منوی بعد عدد 4 (اینترنت) را وارد نموده و send را بزنید.

آموزش شارژ سرویس آسیاتک از طریق موبایل

  • در این قسمت عدد 2 (آسیاتک) را وارد نمایید و send را بزنید.

آموزش شارژ سرویس آسیاتک

  • کد "شناسه پرداخت" را از طریق سایت آسیاتک دریافت نموده بودید در این قسمت وارد نمایید و send را بزنید.

آموزش شارژ سرویس آسیاتک

  • از صحیح بودن مبلغ و شماره تلفن خود مطمئن شوید و عدد 1 را ارسال کنید.

L9

  • در این قسمت شماره یکی از کارتهای بانکی خود را وارد کنید.

L10

  • سپس رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) خود را وارد نمایید.

L11

  • برای اطمینان از صحت عملیات فوق و شارژ پنل خود، مجددا از طریق سایت 1544.ir  وارد پنل کاربری خود شده و مطابق شکل به قسمت مالی بروید.

L12

  • وارد منوی فاکتورهای پرداخت نشده بشوید.

L13

  • در صورتیکه همه مراحل به درستی انجام شده باشد در این قسمت فاکتوری وجود نخواهد داشت. اگر فاکتور شما به درستی پرداخت نشده باشد شما میتوانید با استفاده از "کد پرداخت"مجددا اقدام پرداخت نمایید.

با آرزوی موفقیت شما

آریانت

 

Tags: آسیاتک, اینترنت پرسرعت آسیاتک

Asiatech Social telegram instagram facebook